لیسانس فیزیوتراپی در اروپا
نوشته شده توسط : jvnproc

فیزیو تراپی یکی از محبوب ترین رشته های تحصیلی پزشکی در جهان است که بسیاری از افرادی که در ایران موفق شدند تا این رشته را انتخاب کنند به فکر مهاجرت و ادامه تحصیل در خارج از کشور می‌باشند. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه تحصیل فیزیوتراپی در اروپا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تحصیل در رشته فیزیوتراپی در اروپا در مقطع لیسانس اولین گام ها را به سمت حرفه ای فوق العاده پر ارزش و مورد احترام در سراسر جهان برمی دارد. برنامه درسی لیسانس 3 یا 4 ساله فیزیوتراپی در اروپا نیز به زبان انگلیسی در دسترس است، که بر اساس شایستگی های اصلی (توسعه ارزیابی فیزیکی، درمان و مهارت های ارتباطی) به رسمیت شناخته شده بین المللی است.

فیزیوتراپی (فیزیوتراپی) شاخه‌ای از علوم پیراپزشکی است که به درمان بیماری، درد، آسیب یا تغییر شکل با روش‌های فیزیکی مانند ماساژ، گرما درمانی و ورزش می‌پردازد تا با دارو یا جراحی. فیزیوتراپی ممکن است به دو دسته ارتوپدی (توانبخشی)، نوروفیزیوتراپی (فلج مغزی) و فیزیوتراپی قلبی تنفسی (قلبی ریوی) تقسیم شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد پرستاری در انگلیس بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

بهترین دوره های لیسانس فیزیوتراپی در اروپا

آیا انگیزه ای برای فیزیوتراپی شدن دارید، اما نتوانستید در کشور خود در مقطع لیسانس فیزیوتراپی بگیرید و از نظر آکادمیک و مالی برای تحصیل فیزیوتراپی در خارج از کشور در اروپا آمادگی خوبی دارید؟

مدارک لیسانس فیزیوتراپی از کشورهای اتحادیه اروپا / EEA (اتحادیه اروپا و کنفدراسیون سوئیس / منطقه اقتصادی اروپا) در کل جامعه و در سراسر جهان بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

گزینه های زیادی برای تحصیل فیزیوتراپی در اروپا وجود دارد. اکثر دانشکده های فیزیوتراپی در اروپا به زبان انگلیسی سازماندهی شده اند. برای انتخاب بهترین دانشکده فیزیوتراپی در اروپا برای خود، توصیه می کنیم زبان تحصیل، معیارهای پذیرش، شهریه، امکانات هر دوره و همچنین محل آن را در نظر بگیرید.

مدرک لیسانس در دوره های فیزیوتراپی به زبان انگلیسی در اروپا

علاوه بر کشورهای انگلیسی زبان مانند انگلستان، ایرلند، قبرس، مالت، بسیاری از مدارس فیزیوتراپی به زبان انگلیسی در اروپا وجود دارد.

درمورد دندانپزشکی در اروپا بیشتر بدانید.

برنامه لیسانس فیزیوتراپی به زبان انگلیسی در رومانا،

برنامه لیسانس فیزیوتراپی به زبان انگلیسی در لهستان،

برنامه لیسانس فیزیوتراپی به زبان انگلیسی در چک جمهوری،

برنامه لیسانس فیزیوتراپی به زبان انگلیسی در مجارستان،

برنامه لیسانس فیزیوتراپی به زبان انگلیسی در لتونی،

برنامه لیسانس فیزیوتراپی به زبان انگلیسی در لیتوانی،

برنامه لیسانس فیزیوتراپی به زبان انگلیسی در مالتا،

برنامه لیسانس فیزیوتراپی به زبان انگلیسی در قبرس،

برنامه لیسانس فیزیوتراپی به زبان انگلیسی در اسپانیا،

و...

سخن پایانی

امروز ما در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه تحصیل فیزیوتراپی در خارج از کشور را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: https://medistudy.ir/





:: موضوعات مرتبط: مهاجرت , ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: